جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

88888938 021

برای مشاوره تماس بگیرید

پکیج تصفیه خانه فاضلاب

پکیج تصفیه خانه فاضلاب

تصفیه خانه فاضلاب

فرایند تصفیه بیولوژیکی یکی از موثرترین روشها جهت کاهش مواد آلی موجود در فاضلابها و پساب ها است. میکروارگانیسم های موجود در لجن فعال، از نوع هوازی یا بی هوازی با مصرف مواد آلی، آلودگی بیولوژیکی فاضلاب را کاهش می دهند..

تصفیه هوازی

در فرایند تصفیه هوازی، آلودگیهای آلی موجود در فاضلاب به دی اکسید کربن و بایومس تبدیل می شوند. این فرایند بیولوژیکی نیاز به اکسیژن داشته که میتواند از طریق هوادهی به صورت سطحی یا عمیق تأمین گردد.

شرکت فران توانایی طراحی و ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب با فرایندهای مختلف نظیر هوادهی گسترده لجن فعال، MBR ، MMBR را دارا می باشد.

تصفیه بی هوازی

فرایند بی هوازی از باکتریها و میکروارگانیسم های بی هوازی و در غیاب اکسیژن برای حذف آلودگیهای آلی استفاده میکند. این فرایند بیوگازی تولید میکند که میتواند به عنوان سوخت برای تولید برق و یا سیستمهای گرمایشی استفاده گردند.

از دیگر مزیتهای فرایندهای تصفیه بیهوازی می توان به فضای کم مورد نیاز، هزینه های کم بهره برداری، هجم کم لجن تولید شده که میتوان به عنوان کود شیمیایی در کشاورزی استفاده کرد، اشاره نمود.

شرکت فران با توجه به نوع پساب و فاضلاب، فرایند بهینه بی هوازی را برای راکتورهای ECSB,EGSB,UASB پیشنهاد می کند.

پکیجهای تصفیه ی فاضلاب

پکیج های تصفیه فاضلاب به صورت فلزی و پیش ساخته از ظرفیت ۱۰ متر مکعب در روز تا ۶۰۰ متر مکعب در روز برای مصارف در اجتماعات کوچک نظیر هتلها، بیمارستانها، کارخانه های مختلف و .. مناسب می باشند.

چندین روش متفاوت برای تصفیه در پکیج های تصفیه فاضلاب وجود دارد که شرکت فران توانایی تأمین روشهای ذیل را مطابق با آخرین استاندارهای بین المللی و منطبق بر استاندارد سازمان حفاظت از محیط زیست ایران به شرح ذیل دارد:

– هوادهی گسترده لجن فعال(EAAS)

– بیو راکتور غشایی(MBR)

– بیو راکتور ناپیوسته متوالی(SBR)

– بیو راکتور بستر متحرک(MBBR)

– بیو راکتور بستر ثابت(IFAS)

بیشتر در پکیج تصفیه فاضلاب

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *