جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

88888938 021

برای مشاوره تماس بگیرید

رزین های تبادل یونی DuPont

رزین دوپنت

رزینهای تبادل یونی کاربردهای متنوعی در تصفیه آب صنعتی دارند. شرکت DuPont تولید کننده رزینهای تبادل یونی است که پیشتر با برند DOW به بازار روانه می شده است.

شرکت DuPont در سال ۱۸۰۲ در ایالات متحده بنیان گذاری شده و در سده اخیر بر تولید مواد شیمیایی خصوصاً پلیمرها تمرکز داشته است. شرکت DuPont در سال ۲۰۱۷ با شرکت DOW برترین تولید کننده رزینهای تبادل یونی در دنیا، ادغام شده است. پس از این ادغام، شرکت DowDuPont به بزرگترین شرکت تولید کننده مواد شیمیایی در دنیا با ارزش بیش از ۱۳۰ میلیارد دلار مبدل گردید. ولی دو سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۹ شرکت DowDuPont به سه شرکت مجزای Corteva(فعال در زمینه مواد شیمیایی کشاورزی)، .DOW Inc (متمرکز بر دانش مواد) و DuPont (متمرکز بر تولید محصولات صنایع از جمله رزینهای تبادل یونی) تقسیم شده است. بعد از این تاریخ کلیه رزینهای پیشین که با نام شرکت DOW یا شرکتهای تابعه نظیر Rohm and Haas  تولید می شدند با نام شرکت DuPont (بعضاً با تغییر نام) به بازار روانه شدند.

 

شرکت مهندس فران با سابقه طراحی و ساخت واحدهای تصفیه آب بر پایه رزین های بونی، توانایی طراحی و ساخت واحدهای رزینی تبادل یون (ION Exchange Resin)را دارا است. تأمین رزینهای فوق نیز از دیگر خدمات واحد بازرگانی شرکت فران به مشتریان در مجتمع های پتروشیمی، نیروگاهی، پالایشگاهی و همچنین صنایع دارویی و غذایی و ذوب فلزات است..

رزین های تبادل یونی DuPont

رزین های تبادل یونی Dupont

شرکت DuPont طیف وسیعی از رزین های تبادل یونی را برای کاربردهای متنوع در صنایع مختلف در بیش از ۱۳۰ نوع تولید می کند. مجتمع های پتروشیمی، نیروگاهی، پالایشگاه های نفتی و گازی، صنایع داروسازی و غذایی از مصرف کنندگان رزینهای تبادل یونی شرکت DuPont هستند. تنوع بالای رزین های تبادل یونی، کابردهای این رزین ها را فراتر از کاربردهای صرف تصفیه آب نموده است. در ادامه شما:

 

رزین تبادل یونی AMBERCHROME CG161M

رزین جداکننده AMBERCHROME CG161M یک رزین دانه درشت پلیمری می باشد و وظیفه ان خالص سازی پروتئین، انتی بایوتیک ها، اسیدهای NUCLETIC در اسکیل ازمایشگاهی می باشد.

 

رزین تبادل یونی AMBERCHROM™ CG300M

رزین جداکننده AMBERCHROM™ CG300M یک رزین دانه درشت جهت گرفتن و خالص سازی فرایند پایین دستی oligonucleotides and polypeptides از جمله انسولین می باشد.

 

رزین تبادل یونی AMBERCHROM™ CG71M

رزین جداکننده AMBERCHROM™ CG71M یک رزین دانه درشت جهت گرفتن و خالص سازی فرایند پایین دستی فراورده های طبیعی از جمله taxol and recombinant polypeptides هستند.

 

رزین AMBERCHROM™ XT20

رزین جداکننده AMBERCHROM™ XT20 یک رزین دانه درشت پلیمری ۲۰ میکرونی با PH پایدار می باشد و وظیفه ان خالص سازی پروتئین، oligonucleotides در اسکیل ازمایشگاهی و بایو ازمایشگاهی است.

 

رزین AMBERCHROM™ XT30

رزین جداکننده AMBERCHROM™ XT30 یک رزین دانه درشت پلیمری ۳۰ میکرونی با PH پایدار می باشد و وظیفه ان خالص سازی پروتئین، oligonucleotides در اسکیل ازمایشگاهی و بایو ازمایشگاهی می باشد.

 

رزین تبادل یونی AMBERJET™ UP1400

رزین تبادل یونی AMBERJET™ UP1400 یک رزین کاتیونی اسید قوی با ذرات همسان و به صورت ژل می باشد که به منظور تولید اب با خلوص بالا ساخته شده است. این رزین می تواند به عنوان بستر تنها و یا ترکیبی با رزین آنیونی AMBERJET UP 4000  استفاده گردد.

 

رزین تبادل یونی AMBERJET™ UP4000

رزین تبادل یونی AMBERJET™ UP4000 یک رزین انیونی بازی قوی با ذرات همسان و به صورت ژل می باشد که به منظور تولید اب با خلوص بالا ساخته شده است. این رزین می تواند به عنوان بستر تنها و یا ترکیبی با رزین آنیونی AMBERJET UP 1400  استفاده گردد.

 

رزین تبادل یونی AMBERJET™ UP6040

رزین تبادل یونی AMBERJET™ UP6040 یک رزین ترکیبی از انیونی بازی قوی  و کاتیونی اسیدی قوی با ذرات همسان و به صورت ژل می باشد که به منظور تولید اب با خلوص بالا ساخته شده است. این رزین می تواند به عنوان بستر ترکیبی به منظور تولید اب نهایی بعد از اب شیرین کن ها  استفاده گردد.

 

رزین تبادل یونی AMBERJET™ UP6150

رزین تبادل یونی AMBERJET™ UP6150 یک رزین ترکیبی  انیونی بازی قوی  و کاتیونی اسیدی قوی با ذرات همسان و به صورت ژل می باشد که به منظور تولید اب با خلوص بالا ساخته شده است. این رزین می تواند به عنوان بستر ترکیبی به منظور تولید اب نهایی بعد از اب شیرین کن ها  استفاده گردد.

 

رزین تبادل یونی AMBERJET™ ۱۴I

رزین AMBERJET™ ۱۴i یک رزین بدون عملکرد، شناور، شفاف و به صورت استوانه ای می باشد که به عنوان لایه بالایی در سیستم های تبادل یونی احیا از پایین استفاده میشود. پایین بودن دانسیته ان این تضمین را به ما میدهد که همواره بالای بستر رزینی قرار می گیرد.

 

رزین تبادل یونیAMBERJET 600i

رزین تبادل یونی AMBERJET™ ۶۰۰i یک رزین به صورت کره ای شکل می باشد که به عنوان یک لایه مابین رزین های کاتیونی و انیونی  در سیستم های تبادل یونی استفاده می شود. دانسیته ان این تضمین را به ما می دهد که همواره مابین رزین کاتیونی و انیونی قرار گیرد.

 

رزین تبادل یونیAMBERJET 62i

رزین AMBERJET™ ۶۲i یک رزین بدون عملکرد، بی رنگ، و با شکل بدون نظم می باشد که به عنوان لایه بالایی در سیستم های تبادل یونی احیا از بالا استفاده میشود. دانسیته پایین تر از اب ان این تضمین را به ما می دهد که همواره در بالای بستر رزینی قرار می گیرد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE FPA40 CL

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ FPA40 CL یک رزین به صورت ژل و آنیونی بازی قوی می باشد. این رزین بسیار مناسب برای ساختارهای رنگی ارگانیک  برگشت پذیر که به صورت معمول در سیروپ های ساکاروز پیدا می شوند است. این رزین می تواند برای از بین بردن رنگ محلول های شکر به کار برده شود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE FPA42 CL

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ FPA42 CL یک رزین به صورت ژل و یکپارچه و آنیونی بازی قوی می باشد. این رزین در جداسازی مواد معدنی و همچنین شستشوی نقاطی که احتمال وقوع فولینگ ناشی از بسترهای رنگی سرعت پایینی دارد کاربرد دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE FPA51

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ FPA51  یک آنیونی بازی ضعیف می باشد وظیفه ان خنثی سازی اسید و خالص سازی اب میوه ها و مایع های خوراکی می باشد. بیشترین کاربرد ان در خنثی سازی اسید اب میوه های اسیدی می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE FPA53

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ FPA53  یک آنیونی بازی ضعیف و به صورت ژل می باشد وظیفه ان خنثی سازی اسید های مواد غذایی شامل اسید های ارگانیک و محصولات لبنی می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE FPA54

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ FPA54  یک آنیونی بازی ضعیف می باشد. این رزین خاص با ساختاری متخلخل بر اساس پایه فرمالدئید فنول می باشد.  ترکیب ساختار متخلخل ماتریکسی به همراه فنولیک این رزین باعث می شود که جاذب برگشت پذیر بسترهای رنگی با جرم مولکولی بالا باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE FPA55

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ FPA55  یک آنیونی بازی ضعیف و به صورت ژل می باشد. این رزین اکریلیکی برای خنثی سازی اسیدهای مواد غذایی به خصوص مواد شیرین دارای نشاسته طراحی شده است.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE FPA58 CL

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ FPA58 CL  یک آنیونی بازی قوی و به صورت ژل می باشد. این رزین برای استفاده در صنایع غذایی طراحی شده است. کاربرد آن خالص سازی و حذف ذرات ایونیک می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE FPA90 CL

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ FPA90 CL  یک آنیونی بازی قوی غنی شده از CL می باشد. این رزین برای استفاده در صنایع دارویی و غذایی و حذف رنگ از سیروپ های شکر طراحی شده است. کاربرد آن در موارد احیای شکر و نوشیدنی ها  می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE FPA900UPS CL

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ FPA900UPS CL  یک آنیونی بازی قوی  و یکپارچه می باشد. این رزین برای استفاده در صنایع دارویی، غذایی و حذف رنگ از کنسروها استفاده می شود. این نوع رزین بسیار مقاوم نسبت به شوک اسمزی و فولینگ می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE FPA90RF CL

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ FPA90RF CL  یک آنیونی بازی قوی  و با ساختار متخلخل، غنی شده از CL  می باشد. این رزین برای استفاده در صنایع غذایی و حذف رنگ از سیروپ ها استفاده می شود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE FPC11 Na

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ FPC11 Na  یک کاتیونی اسیدی قوی  و به صورت ژل غنی شده از Na  می باشد. این رزین برای استفاده در صنایع غذایی و ریکاوری Lysine و بقیه امینواسیدها از تخمیر لبنیات ها طراحی شده است.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE FPC14 Na

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ FPC14 Na  یک کاتیونی اسیدی قوی  و به صورت ژل غنی شده از Na  می باشد. این رزین برای استفاده در صنایع غذایی و ریکاوری Lysine و مابقی امینواسیدها از تخمیر لبنیات ها طراحی شده است.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE FPX62

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ FPX62  یک رزین پلیمری با خاصیت کاتیونی می باشد. این رزین برای استفاده در صنایع غذایی محصولات با ارزش پروتئینی برای خالص سازی و از بین بردن رنگ مواد غذایی و افزودنی های ان طراحی شده است.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE FPX66

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ FPX66  یک رزین پلیمری می باشد. این رزین برای استفاده در صنایع غذایی برای خالص سازی و از بین بردن رنگ مواد غذایی و افزودنی های ان طراحی شده است.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE FPX68

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ FPX68  یک رزین پلیمری می باشد. این رزین برای استفاده در صنایع غذایی برای خالص سازی و از بین بردن رنگ مواد غذایی و افزودنی های ان طراحی شده است.  همچنین این رزین بسیار مناسب برای جداسازی ترکیبات با جرم مولکولی سبک از جمله: انتی بیوتیک ها، ویتامین ها، استروئیدها، امینو اسیدها و انزیم ها می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR1100 Na

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR1100 Na  یک کاتیونی اسیدی قوی  و به صورت ژل و با ساختار یکپارچه می باشد. این رزین بسیار مناسب برای نرم کردن اب های صنعتی می باشد. زمانیکه که عملکرد رزین و هزینه ان حائز اهمیت است بسیار کاربرد دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR1200 H

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR1200 H  یک کاتیونی اسیدی قوی  و به صورت ژل و با ساختار یکپارچه می باشد. این رزین بسیار مناسب برای جداسازی مواد معدنی از اب های صنعتی می باشد. زمانیکه که عملکرد رزین و هزینه ان حائز اهمیت است بسیار کاربرد دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR1200 Na

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR1200 Na  یک کاتیونی اسیدی قوی  و به صورت ژل و با ساختار یکپارچه می باشد. این رزین بسیار مناسب برای نرم کردن اب های صنعتی می باشد. زمانیکه که عملکرد رزین و هزینه ان حائز اهمیت است بسیار کاربرد دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR1300 H

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR1300 H  یک کاتیونی اسیدی قوی  و به صورت ژل و با ساختار یکپارچه می باشد. کاربرد این رزین در پالیش کردن اب condensate پلنت های تولید برق و جدا سازی ذرات معدنی می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR1300 Na

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR1300 Na  یک کاتیونی اسیدی قوی  و به صورت ژل و با ساختار یکپارچه می باشد. این رزین بسیار مناسب برای نرم کردن اب های صنعتی می باشد. زمانیکه که عملکرد رزین و هزینه ان حائز اهمیت است بسیار کاربرد دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR1400 H

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR1400 H  یک کاتیونی اسیدی قوی  و به صورت ژل و با ساختار یکپارچه می باشد. کاربرد این رزین در پالیش کردن اب condensate پلنت های هسته ای می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR1600 H

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR1600 H  یک کاتیونی اسیدی قوی  و به صورت ژل و با ساختار یکپارچه می باشد. کاربرد این رزین در پالیش کردن اب پلنت های تولید انرژی و جداسازی مواد معدنی می باشد. کاربرد اصلی آن در نیروگاه های سوخت فسیلی می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR2000 H

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR2000 H  یک کاتیونی اسیدی قوی  و به صورت ژل و با ساختار یکپارچه می باشد. کاربرد این رزین در پالیش کردن اب پلنت های صنعتی می باشد. این رزین می تواند در یک بستر میکس بد به همراه رزین انیونی بازی قوی به منظور نرم کردن و جدا سازی مواد معدنی اب مورد استفاده قرار گیرد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR252 H

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR252 H  یک کاتیونی اسیدی قوی  و با ساختار یکپارچه می باشد. کاربرد این رزین در پالیش کردن اب پلنت های صنعتی می باشد. کاربرد اصلی آن در نیروگاه های سوخت فسیلی تولید نیروی الکتریکی می باشد.

رزین های تبادل یونی DuPont

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR2800 H

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR2800 H  یک کاتیونی اسیدی قوی  و با ساختار یکپارچه می باشد. کاربرد این رزین در پالیش کردن اب پلنت های صنعتی می باشد. کاربرد اصلی آن در نیروگاه های سوخت فسیلی تولید نیروی الکتریکی می باشد. رنگ تیره این نوع رزین انرا از رزین  های انیونی در سیستم های میکس بد متمایز می کند.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR2900 H

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR2900 H  یک کاتیونی اسیدی قوی  و با ساختار یکپارچه می باشد. کاربرد این رزین در پالیش کردن اب پلنت های صنعتی می باشد. این رزین بسیار قوی در جداسازی مواد معدنی محلول در اب می باشد. این نوع رزین بسیار مقاوم در برابر اکسید کننده ها و تنش های ناشی از شوک حرارتی، مکانیکی و اسمزی می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR4100 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR4100 Cl  یک انیونی بازی قوی  و با ساختار یکپارچه و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین در جداسازی مواد معدنی از اب می باشد. این رزین زمانی کارایی بالایی دارد که مقدار سیلیکا و دی اکسید کربن بیشتر از ۳۰ درصد انیونهای موجود در اب نباشند همچنین دما بیشتر از ۳۵ درجه سلسیوس نشود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR4200 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR4200 Cl  یک انیونی بازی قوی  و با ساختار یکپارچه و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین در جداسازی مواد معدنی از اب می باشد. این رزین می تواند در سیستم های میکس بد استفاده شود و رنگ شفاف ان انرا از رزین های کاتیونی متمایز می نماید.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR4200 OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR4200 OH  یک انیونی بازی قوی  و با ساختار یکپارچه و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین در جداسازی مواد معدنی از اب می باشد. این رزین می تواند در سیستم های میکس بد استفاده شود و رنگ شفاف ان، انرا از رزین های کاتیونی متمایز می نماید.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR4580 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR4580 Cl  یک انیونی بازی قوی  و با ساختار یکپارچه و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین در جداسازی مواد معدنی از اب می باشد. ساختار اکریلیکی این رزین باعث می شود مقاومت بالایی نسبت به شوک های اسمزی و مکانیکی داشته باشد. زمانی کارایی بالایی دارد که دما از ۳۵ درجه بالاتر نرود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR4700 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR4700 Cl  یک انیونی بازی قوی  و با ساختار یکپارچه و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین در پالیش کردن اب های صنعتی می باشد. این رزین به منظور تولید آب نهایی بعد از سیستم های اسمز معکوس به منظور حذف سیلیکا استفاده می شود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR4700 OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR4700 OH  یک انیونی بازی قوی  و با ساختار یکپارچه و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین در پالیش کردن اب های صنعتی می باشد. این رزین به منظور تولید آب نهایی بعد از سیستم های اسمز معکوس به منظور حذف سیلیکا استفاده می شود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR4780 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR4780 Cl  یک انیونی بازی قوی ، اکریلیکی و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین در پالیش کردن اب های صنعتی می باشد. این رزین به منظور حذف مواد معدنی اسیدی، ۱۰ درصد سیلیکا و دی اکسید کربن طراحی شده است. این رزین به منظور تصفیه اب جاییکه پتانسیل فولینگ ارگانیک در سیستم بالا باشد استفاده می شود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR4800 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR4800 Cl  یک انیونی بازی قوی، اکریلیکی و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین در جداسازی مواد معدنی موجود در اب می باشد. ساختار شیمیایی به همراه اندازه ان باعث کاهش مصرف اب و مواد شیمیایی در هنگام احیا می شود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR4800 OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR4800 OH  یک انیونی بازی قوی ، اکریلیکی و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین در جداسازی مواد معدنی موجود در اب می باشد. ساختار شیمیایی به همراه اندازه ان باعث کاهش مصرف اب و مواد شیمیایی در هنگام احیای ان می شود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR4811 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR4811 Cl  یک انیونی بازی قوی، اکریلیکی و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین در جداسازی مواد معدنی موجود در اب می باشد. ساختار شیمیایی به همراه اندازه ان باعث کاهش مصرف اب و مواد شیمیایی در هنگام احیای ان می شود. این رزین مقاومت بالایی نسبت فولینگ ارگانیک دارد. پایداری بالای فیزیکی و شیمیایی به همراه مقاومت بالا در مقابل شوک های اسمزی از جمله خواص این رزین می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR550 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR550 Cl  یک انیونی بازی قوی، یکپارچه و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین در پالیش کردن اب و همچنین استفاده در بسترهای میکس بد در پلنت های تولید انرژی می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR550 OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR550 OH  یک انیونی بازی قوی، یکپارچه و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین در پالیش کردن اب و همچنین بسترهای میکس بد در پلنت های تولید انرژی می باشد. کاربرد ویژه این رزین در صنایع هسته ای جاییکه  خلوص بالای اب مورد نیاز است می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR6700

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR6700  یک آنیونی بازی ضعیف، اکریلیکی و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین جداسازی مواد معدنی محلول در اب است.  رزین مذکور برای حذف مواد معدنی اسیدی، دی اکسید کربن، مواد ارگانیک و کاهش ریسک فولینگ ارگانیک طراحی شده است.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR8300 H

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR8300 H  یک کاتیونی اسیدی ضعیف، اکریلیکی و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین سختی گیری و جداسازی مواد معدنی محلول در اب است. خواص شیمیایی و فیزیکی این رزین بدین گونه است که در موقع احیای ان  اب و مواد شیمیایی کمتری مورد نیاز است.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR8400 H

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR8400 H  یک کاتیونی اسیدی ضعیف، اکریلیکی و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین سختی گیری و جداسازی مواد معدنی محلول در اب است.  خواص شیمیایی و فیزیکی این رزین بدین گونه است که در موقع احیای ان به اب و مواد شیمیایی کمتری نیاز است.  این رزین وقتی در فرم Na قرار بگیرد قادر به حذف سختی در بدترین شرایط حتی اب های بسیار شور می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR900 OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR900 OH  یک رزین انیونی بازی قوی و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین سختی گیری  اب پلنت های تولید انرژی است.  رزین مذکور مقاومت بالایی نسبت به شوک های مکانیکی، اسمزی و فولینگ دارد که باعث افزایش طول عمر انها می شود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR900 SO4

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR900 SO4  یک رزین انیونی بازی قوی و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین سختی گیری  اب پلنت های تولید انرژی است.  رزین مذکور مقاومت بالایی نسبت به شوک های مکانیکی، اسمزی و فولینگ دارد که باعث افزایش طول عمر انها می شود. این رزین در جاهایی که افت فشار بالا و یا شدت جریان بالایی وجود دارد کاربرد بسیاری دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR9000 OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR9000 OH  یک رزین انیونی بازی قوی می باشد. کاربرد این رزین سختی گیری  اب پلنت های تولید انرژی است. رزین مذکور مقاومت بالایی نسبت به شوک های مکانیکی، اسمزی و فولینگ دارد که باعث افزایش طول عمر انها می شود. در صنایع هسته ای در بسترهای میکس بد می تواند به عنوان پالیش کننده اب زمانیکه خلوص و کیفیت بالایی مورد نیاز است استفاده شود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR9000 SO4

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR9000 SO4  یک رزین انیونی بازی قوی و به صورت یکپارجه می باشد. کاربرد این رزین سختی گیری  اب پلنت های تولید انرژی است. رزین مذکور مقاومت بالایی نسبت به شوک های مکانیکی، اسمزی و فولینگ دارد که باعث افزایش طول عمر انها می شود. این رزین وابسته به نوع نیاز می تواند با رزین های کاتیونی ترکیب شود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR9100 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR9100 Cl  یک رزین انیونی بازی قوی و به صورت یکپارجه می باشد. کاربرد این رزین جداسازی مواد معدنی محلول در اب است. رزین مذکور مقاومت بالایی نسبت به شوک های مکانیکی، اسمزی و فولینگ دارد که باعث افزایش طول عمر انها می شود. رزین نامبرده زمانیکه میزان سیلیکا و دی اکسید کربن بیشتر از ۳۰ درصد انیون های موجود نباشد کارایی بهتری دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR9200 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR9200 Cl  یک رزین انیونی بازی قوی و به صورت یکپارجه می باشد. کاربرد این جداسازی مواد معدنی محلول در اب است. رزین مذکور مقاومت بالایی نسبت به شوک های مکانیکی، اسمزی و فولینگ دارد که باعث افزایش طول عمر انها می شود. رزین نامبرده بسیار مناسب برای اب ها با میزان بالای مواد ارگانیک می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR9500

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR9500  یک رزین انیونی بازی ضعیف و به صورت یکپارجه می باشد. کاربرد این رزین جداسازی مواد معدنی محلول در اب است. رزین مذکور می تواند به همراه رزین انیونی بازی قوی به منظور بهبود عملکرد ان در حذف املاح معدنی قرار گیرد. این رزین به راحتی اسیدهای معدنی، مواد ارگانیک را حذف می نماید.

رزین های تبادل یونی DuPont

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR9600

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR9600  یک رزین انیونی بازی ضعیف و به صورت یکپارجه می باشد. کاربرد این رزین جداسازی مواد معدنی محلول در اب است. خواص شیمیایی به همراه سایز این رزین به گونه ای بهینه شده است که در هنگام احیای ان کمترین میزان مواد شیمیایی مورد نیاز باشد. رزین انیونی بازی ضعیف طوری طراحی شده است که بهترین عملکرد را در حذف ذرات ارگانیک داشته باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE HPR9700

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ HPR9700  یک رزین انیونی بازی ضعیف و به صورت یکپارجه می باشد. کاربرد این رزین جداسازی مواد معدنی محلول در اب است. خواص شیمیایی به همراه سایز این رزین به گونه ای بهینه شده است که در هنگام احیای ان کمترین میزان مواد شیمیایی مورد نیاز باشد. رزین مذکور می تواند به همراه رزین انیونی بازی قوی به منظور بهبود عملکرد ان در حذف املاح معدنی قرار گیرد. رزین انیونی بازی ضعیف طوری طراحی شده است که بهترین عملکرد را در حذف ذرات ارگانیک داشته باشد. این رزین مقاومت بالایی در مقابل حرارت دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRA402 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRA402 Cl  یک رزین انیونی بازی قوی و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین جداسازی مواد معدنی محلول و حذف سیلیکا در اب است.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRA410 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRA410 Cl  یک رزین انیونی بازی قوی و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین جداسازی مواد معدنی محلول و در اب است. این رزین در جاییکه سیلیکا و دی اکسید کربن از ۳۰ درصد انیون های موجود در اب کمتر باشد و همچنین دما پایین تر از ۳۵ درجه سلسیوس باشد کارایی بالایی دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRA458 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRA458 Cl  یک رزین اکریلیکی،  انیونی بازی قوی و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین جداسازی مواد معدنی محلول و در اب است. ساختار اکریکی این رزین باعث می شود مقاومت بالایی نسبت به تنش های مکانیکی، حرارتی و اسمزی داشته باشد. رزین های اکریلیکی به طور معمول زمانی کارایی بالایی دارند که دما از ۳۵ درجه سلسیوس بالاتر نرود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRA67

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRA67  یک رزین اکریلیکی،  انیونی بازی قوی و به صورت ژل می باشد. کاربرد این رزین جداسازی مواد معدنی محلول و در اب است. ساختار اکریکی این رزین باعث می شود مقاومت بالایی نسبت به تنش های مکانیکی، حرارتی و اسمزی داشته باشد. رزین مذکور می تواند به طور مداوم در مجاورت مواد ارگانیک طبیعی زمانیکه که دما از ۳۵ درجه سلسیوس بالاتر نرود کار کند. رزین مذکور می تواند به همراه رزین انیونی بازی قوی به منظور بهبود عملکرد ان در حذف املاح معدنی قرار گیرد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRA900 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRA900 Cl  یک رزین انیونی بازی قوی می باشد. کاربرد آن جداسازی مواد معدنی محلول و در اب است. ساختار متخلخل این رزین باعث می شود مقاومت بالایی نسبت به تنش های فیزیکی و فولینگ ارگانیک داشته باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRA910 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRA910 Cl  یک رزین انیونی بازی قوی می باشد. کاربرد آن جداسازی مواد معدنی محلول و در اب است. ساختار متخلخل این رزین باعث می شود مقاومت بالایی نسبت به تنش های فیزیکی و فولینگ ارگانیک داشته باشد. این رزین در جاییکه سیلیکا و دی اکسید کربن از ۳۰ درصد انیون های موجود در اب کمتر باشد و همچنین دما پایین تر از ۳۵ درجه سلسیوس باشد کارایی بالایی دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRA96

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRA96  یک رزین متخلخل،  انیونی بازی ضعیف می باشد. کاربرد این رزین جداسازی مواد معدنی محلول در اب است. رزین مذکور می تواند به همراه رزین انیونی بازی قوی به منظور بهبود عملکرد ان در حذف املاح معدنی قرار گیرد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRC120 H

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRC120 H  یک رزین کاتیونی اسیدی قوی و به صورت ژل می باشد. وظیفه این رزین نرم کردن اب و سختی زدایی از ان می باشد. رزین مذکور بسیار قوی و با استحکام می باشد که طول عمر بالایی در سیستم های احیای Co-flow دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRC120 Na

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRC120 Na  یک رزین کاتیونی اسیدی قوی و به صورت ژل می باشد. وظیفه این رزین نرم کردن اب و سختی زدایی از ان می باشد. رزین مذکور بسیار قوی و با استحکام می باشد که طول عمر بالایی در سیستم های احیای Co-flow دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRC200 Na

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRC200 Na  یک رزین کاتیونی اسیدی قوی و به صورت ژل می باشد. وظیفه این رزین نرم کردن اب و سختی زدایی از ان می باشد. ساختار این رزین به گونه ای است که مقاومت بالایی نسبت به اکسید کننده ها و تنشهای مکانیکی، حرارتی و اسمزی دارد. این رزین برای سیکل های سدیم و امینی در دمای بالا و همچنین سیالاتی که پتانسیل اکسید کنندگی بالایی دارند استفاده می شود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRC747

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRC747  یک رزین امینوفوسفونیک می باشد که به منظور سختی زدایی محلول های شور اشباع شده طراحی شده است. جاهایی که کلسیم بسیار پایینی مدنظر هست از این رزین استفاده می شود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRC83 H

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRC83 H  یک رزین کاتیونی اسیدی ضعیف اکریلیکی می باشد. وظیفه این رزین نرم کردن اب و سختی زدایی از ان می باشد. رزین مذکور بسیار قوی و با استحکام می باشد که طول عمر بالایی در سیستم های احیای Co-flow دارد. زمانیکه این رزین در فرم Na به کار برده شود به راحتی می تواند کلیه سختی ها حتی در شورترین اب ها را از بین ببرد. زمانیکه در فرم H استفاده شود تنها می تواند سختی ناشی از الکالینیتی را از بین می برد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRN150 H/OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRN150 H/OH  این رزین ترکیبی از گرید هسته ای، به صورت یکپارچه و ژل همزمان انیونی بازی قوی و کاتیونی اسیدی قوی برای تصفیه اب در صنایع هسته ای به کار می رود. زمانیکه حداقل ترکیبات ایونیک و غیر ایونیک مورد نیاز است از این رزین استفاده می شود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRN160 H/OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRN160 H/OH  این رزین ترکیبی از گرید هسته ای، به صورت یکپارچه و ژل، همزمان انیونی بازی قوی و کاتیونی اسیدی قوی برای تصفیه اب در صنایع هسته ای به کار می رود. زمانیکه حداقل ترکیبات ایونیک و غیر ایونیک مورد نیاز است از این رزین استفاده می شود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRN164 Li/OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRN164 Li/OH  این رزین ترکیبی از گرید هسته ای، به صورت یکپارچه و ژل، همزمان انیونی بازی قوی و کاتیونی اسیدی قوی برای تصفیه اب در صنایع هسته ای به کار می رود. زمانیکه حداقل ترکیبات ایونیک و غیر ایونیک مورد نیاز است از این رزین استفاده می شود. این رزین استاندارد و با کیفیت باعث می شود که پلنت ها محصولات با کیفیت تری داشته باشند و دیرتر نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRN217 Li/OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRN217 Li/OH  این رزین ترکیبی از گرید هسته ای، به صورت یکپارچه و ژل همزمان انیونی بازی قوی و کاتیونی اسیدی قوی برای تصفیه اب در صنایع هسته ای به کار می رود. زمانیکه حداقل ترکیبات ایونیک و غیر ایونیک مورد نیاز است از این رزین استفاده می شود. این رزین استاندارد و با کیفیت باعث می شود که پلنت ها محصولات با کیفیت تری داشته باشند و دیرتر نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند. این رزین ترکیبی از رزینهای AMBERLITE™ IRN77 H و AMBERLITE™ IRN78 OH   می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRN317 Li/OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRN317 Li/OH  این رزین ترکیبی از گرید هسته ای، به صورت یکپارچه و ژل همزمان انیونی بازی قوی و کاتیونی اسیدی قوی برای تصفیه اب در صنایع هسته ای به کار می رود. زمانیکه حداقل ترکیبات ایونیک و غیر ایونیک مورد نیاز است از این رزین استفاده می شود. این رزین استاندارد و با کیفیت باعث می شود که پلنت ها محصولات با کیفیت تری داشته باشند و دیرتر نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند. این رزین ترکیبی از رزینهای AMBERLITE™ IRN99 H و AMBERLITE™ IRN78 OH   می باشد. ساختار ترکیبی این رزین امکان راه اندازی سریع، کاهش مصرف اب در هنگام احیا را به ما می دهد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRN360 H/OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRN360 H/OH  این رزین ترکیبی از گرید هسته ای، به صورت یکپارچه و ژل همزمان انیونی بازی قوی و کاتیونی اسیدی قوی برای تصفیه اب در صنایع هسته ای به کار می رود. زمانیکه حداقل ترکیبات ایونیک و غیر ایونیک مورد نیاز است از این رزین استفاده می شود. . این رزین استاندارد و با کیفیت باعث می شود که پلنت ها محصولات با کیفیت تری داشته باشند و دیرتر نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRN67

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRN67  یک رزین اکریلیکی، انیونی بازی ضعیف و به صورت ژل می باشد. کاربرد عمده این رزین در تصفیه اب مورد نیاز صنایع هسته ای است. رزین مذکور برای جاهایی که نیاز به اب با درصد خلوص بالا و همچنین میزان ترکیبات ایونیک و غیر ایونیک کم مورد نیاز است طراحی شده است. این رزین استاندارد و با کیفیت باعث می شود که پلنت ها محصولات با کیفیت تری داشته باشند و دیرتر نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRN77 H

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRN77 H  یک رزین گرید هسته ای، کاتیونی اسیدی قوی و به صورت ژل و یکپارچه می باشد. عملکرد  این رزین در تصفیه اب مورد نیاز صنایع هسته ای است. رزین مذکور برای جاهایی که نیاز به اب با درصد خلوص بالا و همچنین میزان ترکیبات ایونیک و غیر ایونیک کم مورد نیاز است طراحی شده است. AMBERLITE™ IRN77 H به منظور حذف کاتیون ها و خلوص سازی اب و همچنین تنظیم PH در تصفیه اولیه اب استفاده می شود. این رزین استاندارد و با کیفیت باعث می شود که پلنت ها محصولات با کیفیت تری داشته باشند و دیرتر نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRN78 OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRN78 OH  یک رزین گرید هسته ای و به عنوان انیون اولیه شناخته می شود.  این رزین در تصفیه اب مورد نیاز صنایع هسته ای کاربرد دارد. رزین مذکور برای جاهایی که نیاز به اب با درصد خلوص بالا و همچنین میزان ترکیبات ایونیک و غیر ایونیک کم مورد نیاز است طراحی شده است. بیش از ۹۵ درصد این رزین در تبادل هیدروکساید و حدود ۰٫۰۵ درصد در فرم کلراید می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRN9687 Li/OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRN9687 Li/OH  این رزین ترکیبی از گرید هسته ای، متخلخل کاتیونی اسیدی قوی و ژل انیوینی بازی قوی موثر در تصفیه اب مورد نیاز صنایع هسته ای می باشد. رزین مذکور برای جاهایی که نیاز به اب با درصد خلوص بالا و همچنین میزان ترکیبات ایونیک و غیر ایونیک کم مورد نیاز است طراحی شده است. این رزین استاندارد و با کیفیت باعث می شود که پلنت ها محصولات با کیفیت تری داشته باشند و دیرتر نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند. این رزین ظرفیت بالایی در حذف الودگی های لیتیوم و برون در صنایع هسته ای دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRN97 H

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRN97 H  یک رزین گرید هسته ای، کاتیونی اسیدی قوی و به صورت ژل و یکپارچه می باشد. عملکرد  این رزین در تصفیه اب مورد نیاز صنایع هسته ای است. رزین مذکور برای جاهایی که نیاز به اب با درصد خلوص بالا و همچنین میزان ترکیبات ایونیک و غیر ایونیک کم مورد نیاز است طراحی شده است. AMBERLITE™ IRN97 H به منظور حذف کاتیون ها و خالص سازی اب و همچنین تنظیم PH در تصفیه اولیه اب استفاده می شود. این رزین استاندارد و با کیفیت باعث می شود که پلنت ها محصولات با کیفیت تری داشته باشند و دیرتر نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRN9725 OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRN9725 OH  یک رزین گرید هسته ای، آنیونی بازی قوی و به صورت متخلخل می باشد. عملکرد  این رزین در تصفیه اب مورد نیاز صنایع هسته ای است. رزین مذکور برای جاهایی که نیاز به اب با درصد خلوص بالا و همچنین میزان ترکیبات ایونیک و غیر ایونیک کم مورد نیاز است طراحی شده است. AMBERLITE™ IRN9725 OH ظرفیت بالایی در حذف ذرات کلوئیدی رادیواکتیو به خصوص ۱۱۰mAg دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRN9766 OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRN9766 OH  یک رزین گرید هسته ای، آنیونی بازی قوی و به صورت متخلخل می باشد. عملکرد  این رزین در تصفیه اب مورد نیاز صنایع هسته ای است. رزین مذکور برای جاهایی که نیاز به اب با درصد خلوص بالا و همچنین میزان ترکیبات ایونیک و غیر ایونیک کم مورد نیاز است طراحی شده است. AMBERLITE™ IRN9766 OH ظرفیت بالایی در حذف ذرات کلوئیدی رادیواکتیو به خصوص ۱۱۰mAg دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRN9882 H/OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRN9882 H/OH  این رزین ترکیبی از گرید هسته ای، متخلخل کاتیونی اسیدی قوی و ژل انیوینی بازی قوی موثر در تصفیه اب مورد نیاز صنایع هسته ای می باشد. رزین مذکور برای جاهایی که نیاز به اب با درصد خلوص بالا و همچنین میزان ترکیبات ایونیک و غیر ایونیک کم مورد نیاز است طراحی شده است. این رزین استاندارد و با کیفیت باعث می شود که پلنت ها محصولات با کیفیت تری داشته باشند و دیرتر نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند. این رزین ظرفیت بالایی در حذف الودگی ذرات کلوئیدی دارد. این نوع رزین طوری طراحی شده است که در سرعت های خطی بالای ۵۰m/h کارایی داشته باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE IRN99 H

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ IRN99 H  یک رزین گرید هسته ای، کاتیونی اسیدی قوی و به صورت ژل و یکپارچه می باشد. عملکرد  این رزین در تصفیه اب مورد نیاز صنایع هسته ای است. رزین مذکور برای جاهایی که نیاز به اب با درصد خلوص بالا و همچنین میزان ترکیبات ایونیک و غیر ایونیک کم مورد نیاز است طراحی شده است. میزان بالای تبادل یونی این رزین باعث شده است که حدود ۱۵ الی۳۰ درصد کارایی بالاتری داشته باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE MB9L H/OH

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ MB9L H/OH  این رزین ترکیبی از  ژل کاتیونی اسیدی قوی و ژل انیوینی بازی قوی موثر در جداسازی مواد معدنی اب می باشد. رزین مذکور به صورت کامل احیا شده و اماده برای تولید اب با خلوص بالا می باشد. این نوع رزین به منظور حذف بخشی از  مواد معدنی هنگامیکه نسبت الکالینیتی به اسیدهای معدنی بیشتر از ۱ باشد  و همچنین حذف کاتیون ها و اسیدیتی بدون نیاز به حذف سیلیکا و دی اکسید کربن مورد نیاز باشد طراحی شده است.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE PWA10

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ PWA10  یک رزین با گرید اب اشامیدنی به منظور حذف برون از اب طراحی شده است. غلظت اسید بوریک و شوری اب می تواند تاثیر بر روی عملکرد این رزین بگذارد.

رزین های تبادل یونی

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE PWA15

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ PWA15  یک رزین با گرید اب اشامیدنی، یکپارچه، انیونی بازی قوی، به صورت ژل و به منظور حذف نیترات می باشد. رزین مذکور از لحاظ فیزیکی بسیار پایدار می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE PWA5

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ PWA5  یک رزین با گرید اب اشامیدنی، یکپارچه، انیونی بازی قوی، به صورت ژل و به منظور حذف نیترات می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE PWA7

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ PWA7  یک رزین با گرید اب اشامیدنی، انیونی بازی ضعیف و به منظور حذف کرومات از اب می باشد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE SCAV1

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ SCAV1  یک رزین اکریلیکی، به صورت ژل و به منظور حذف مواد ارگانیک در صنایع به کار برده می شود. این رزین مابین رزین های انیونی و کاتیونی قرار می گیرد. زمانیکه رزین مذکور با اسید هیدروکلریک اسید شستشو شود بیشترین قابلیت حذف TOC را دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE SCAV2

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ SCAV2  یک رزین اکریلیکی، به صورت ژل و به منظور حذف مواد ارگانیک طبیعی در صنایع به کار برده می شود. زمانیکه طبق فرایند توصیه شده شرکت سازنده استفاده شود می تواند تا ۸۵ درصد در مصرف مواد شیمیایی صرفه جویی کند. این رزین مابین رزین های انیونی و کاتیونی قرار می گیرد. زمانیکه رزین مذکور با اسید هیدروکلریک اسید شستشو شود بیشترین قابلیت حذف TOC را دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE SCAV3 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ SCAV3 Cl  یک رزین متخلخل به منظور حذف مواد ارگانیک طبیعی در صنایع به کار برده می شود. این رزین هنگامیکه در فرم Cl به کار برده شود می تواند به منظور کلرزدایی از اب های آشامیدنی مورد استفاده قرار گیرد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE SCAV4 Cl

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ SCAV4 Cl  یک رزین آکریلیکی متخلخل به منظور حذف مواد ارگانیک طبیعی در صنایع به کار برده می شود. ساختار اکریلیکی این رزین باعث می شود که مقاومت بالایی نسبت به شوک های اسمزی داشته باشد.  این رزین هنگامیکه در فرم Cl به کار برده می شود می تواند به عنوان پیش تصفیه در سیستم های اسمز معکوس به منظور کاهش پتانسیل تشکیل فولینگ به کار برده شود.

 

رزین تبادل یونیAMBERLITE SR1L Na

رزین تبادل یونی AMBERLITE™ SR1L Na  یک رزین کاتیونی اسیدی قوی، پلی استر سولفونیت و به صورت ژل می باشد که منظوز سختی زدایی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

رزین تبادل یونیAMBERLYST 123

رزین تبادل یونی AMBERLYST™ ۱۲۳  یک رزین کاتالیست پلیمری، یکپارچه و اسیدی می باشد که به منظور تولید بیسفنول BPA طراحی شده است.

 

رزین تبادل یونیAMBERSEP 400 SO4

رزین تبادل یونی AMBERSEP™ ۴۰۰ SO4  یک رزین آنیونی بازی قوی و به صورت ژل می باشد که به منظور ریکاوری اورانیم مورد استفاده قرار می گیرد.

 

رزین تبادل یونیAMBERSEP GT75

رزین تبادل یونی AMBERSEP™ GT75  یک رزین به منظور حذف یون های فلزات خاص از جمله جیوه، رادیوم، مس، نقره و کادمیم به کار گرفته می شود.

 

رزین تبادل یونیAMBERSEP IRA743

رزین تبادل یونی AMBERSEP™ IRA743  یک رزین آنیونی بازی ضعیف که به منظور حذف بوریک اسید و بورات از اب اشامیدنی طراحی شده است.

 

رزین تبادل یونیAMBERSEP IRC747UPS

رزین تبادل یونی AMBERSEP™ IRC747UPS  یک رزین امینو فوسفنیک، یکپارچه که به منظور سختی زدایی از اب های شور در صنایع CHLOR-ALKALI طراحی شده است.

 

رزین تبادل یونیAMBERSEP IRC748UPS

رزین تبادل یونی AMBERSEP™ IRC748UPS  یک رزین کاتیونی امینو دیاستیک اسید که به منظور حذف کلسیم، منیزیم و استرانیوم  طراحی شده است.

 

رزین تبادل یونیAMBERSEP M4195 UPS

رزین تبادل یونی AMBERSEP™ M4195 UPS  این رزین به منظور جداسازی فلزات در معدن استفاده می شود. رزین مذکور توانایی حذف مس، کوبالت و نیکل را دارد.

 

رزین تبادل یونیAMBERSORB 560

رزین تبادل یونی AMBERSORB™ ۵۶۰  یک رزین جاذب پلیمری می باشد که به منظور حذف مواد ارگانیک از اب های زیرزمینی و پساب ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

رزین تبادل یونیDOWEX MONOSPHERE 66

رزین تبادل یونی DOWEX MONOSPHERE™ ۶۶  یک رزین آنیونی بازی ضعیف، یکپارچه می باشد که در صنایع اب میوه سازی کاربرد دارد.

 

رزین تبادل یونیDOWEX MONOSPHERE 77

رزین تبادل یونی DOWEX MONOSPHERE™ ۷۷  یک رزین آنیونی بازی ضعیف، یکپارچه می باشد که در صنایع اب میوه سازی کاربرد دارد.

 

رزین تبادل یونیDOWEX MONOSPHERE 88

رزین تبادل یونی DOWEX MONOSPHERE™ ۸۸  یک رزین کاتیونی اسیدی قوی و یکپارچه می باشد.

 

رزین تبادل یونیDOWEX MONOSPHERE 88 H

رزین تبادل یونی DOWEX MONOSPHERE™ ۸۸ H  یک رزین کاتیونی اسیدی قوی و یکپارچه می باشد.

 

رزین تبادل یونیDOWEX MONOSPHERE 99 Ca/220 & K/220

رزین تبادل یونی DOWEX MONOSPHERE™ ۹۹ Ca/220 AND K/220  یک رزین کاتیونی اسیدی قوی، یکپارچه و به صورت ژل می باشد که به منظور خالص سازی شیرین کننده ها به کار می رود. رزین مذکور در فرم کلسیم و پتاسیم طراحی شده است.

 

رزین های دوپنت

4.8/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *